Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2n. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2n. Mostrar tots els missatges

dimarts, 21 de juny del 2016

BON ESTIU!!!

Fins aquí, totes les activitats que han realitzat els alumnes de cicle inicial aquest curs 2015-2016. Esperem retrobar-nos al curs vinent, que ens seguiu i ens deixeu molts comentaris. Bones vacances i bon estiu! 



ÚLTIMS DIES DE CURS

Al llarg d'aquesta setmana l'alumnat de 1r i 2n han realitzat diverses activitats lúdiques ja que és l´última setmana de curs. S'han remullat amb els jocs d'aigua, han jugat a jocs de taula i han anat d'excursió al Parc de Can Rius on van poder jugar amb pilotes, a saltar corda, entre altres jocs. A continuació podeu veure tot un recull de fotografies on veureu tot el que van fer.

Últims dies Cicle Inicial DSC07051

ENGLISH SHOW

Aquest any dins de l'àrea de Llengua Anglesa li hem donat molta importància a aprendre jugant i a aprendre cantant. L’alumnat de 1r i 2n de primària ha cantat i ballat tot un seguit de cançons que els hi han permès aprendre vocabulari i estructures d’una manera divertida. Les han après a la classe i quan ho feien decidien quins moviments podien fer per recordar-se millor de la lletra. Com a cloenda de curs, al mes de juny van fer un concert on van assistir pares, mares, avis i àvies. Molt il·lusionats van representar tot el recull de cançons que havien estat preparant. Cal procurar que els processos educatius que oferim als alumne els hi promoguin aprenentatges significatius, per tal que
posteriorment puguin crear xarxes de coneixement real que els hi siguin útils per a la seva vida. Aprenem cantant, jugant i gaudint. 


Cantada d'anglès 16-6-2016 2n de primària from Escola Pia 2 on Vimeo.

cantada d'anglès de primer 15-16 from Escola Pia 2 on Vimeo.

dimarts, 14 de juny del 2016

2n VA A FER UN TALLER A THERMÀLIA

Aquest curs els dies 25, 26 i 27 de maig, els cursos de 2n van anar a Thermàlia a fer uns tallers sobre l'aigua termal. Primerament van anar a la Font del Lleó per tal de veure-la de prop, tocar l'aigua i parlar de les seves característiques, orígens, utilitats, etc. Després van anar al museu Thermàlia a veure d'on ve aquesta aigua termal, les utilitats que ha anat tenint al llarg del temps, jugar el joc de les diferències a l'hora de rentar d'abans i ara, entre altres. Finalment per acabar el taller van poder comprovar en persona com rentava la gent abans al safareig. Concretament van anar al safareig de la Portalera i allí van poder rentar, amb davantal i tot, una peça de roba amb sabó  com el d'abans. En definitiva van aprendre moltes coses sobre l'aigua termal i van gaudir d'un taller molt ben preparat i adequat per als nens/es d'aquesta edat.
Thermalia 2n

dimarts, 7 de juny del 2016

2n VA DE COLÒNIES A LA FARGA DEL MONTSENY



Els dies 23 i 24 de maig el curs de segon hem anat a la casa de colònies La Farga, a Fogars de Monclús, al Montseny. Hem passat dos dies d’allò més divertits i profitosos, en bona convivència i en un entorn immillorable. Els tres grups de segon hem gaudit del bosc, del sorral, del parc, del camp de futbol  i dels tallers de natura i granja que hem pogut fer. Ha estat una experiència molt enriquidora per ells perquè han pogut aprendre coses sobre els animals de granja i sobre diferents plantes, arbres i animals que hem trobat fent el recorregut pel bosc.  I sobretot perquè han estat en bona companyonia. També han col.laborat a l’hora de fer els àpats, parant, desparant la taula i deixant net el menjador. En definitiva, han estat unes convivències genials. 
Convivències 2n

divendres, 20 de maig del 2016

THEATER IN ENGLISH

The summer it's nearly here, so we have just started to think about the idea of going to the beach. There are rocks, crabs, shells and may be you can make sandcastles. There is a nice beach where you can sunbathe and a wonderful sea where you can swim.


Let's go to the beach from Escola Pia 2 on Vimeo.

dimarts, 3 de maig del 2016

DRACS D'AQUÍ I D'ALLÀ

Des de fa tres setmanes, l'alumnat de 2n de primària ha estat treballant els dracs a la classe de Visual i Plàstica. Es van inspirat amb el drac de Gaudí que es troba al Parc Güell, així han après coses sobre aquest artista i sobre com treballava les seves obres. Han treballat el fang, tot creant un drac, es podien inspirar en altres dracs com el de Sant Jordi o altres llegendes mitològiques. Després, el van pintar amb diverses tonalitats de verd i finalment, si el drac estava inspirat amb el drac de Gaudí van recobrir-lo amb papers de colors. La idea era seguir la tècnica del trencadís, tant utilitzada per l'artista. Aquí podeu veure tot un seguit de fotografies on podreu observar el procés que van anar seguint. 
epcaldesblocs's Dracs de fang album on Photobucket

dimarts, 26 d’abril del 2016

SUPORT VITAL A 2n

L'alumnat de 2n de primària ha començat a fer classes de Suport Vital. Aquí podeu veure un conjunt d'imatges.

epcaldesblocs's SUPORT VITAL album on Photobucket

dimarts, 15 de març del 2016

ELS PROJECTES DE 2n


Els alumnes de 2n. hem acabat el projecte que vam començar el primer trimestre.

Cada classe va escollir un animal diferent per treballar. 2n. A va fer el ratpenat, 2n. B els taurons i 2n. C el pica-soques.

A partir d’una activitat de treball cooperatiu vam demanar que escrivissin el que sabien d’aquell animal i el què en volien saber.

epcaldesblocs's PROJECTES DE 2N album on Photobucket

dimarts, 16 de febrer del 2016

EL PAISATGE a 2n

Al llarg d'aquestes setmanes l'alumnat de 2n està treballant el paisatge a través de diverses tècniques. Primer es van fixar amb els diferents cels que mai havien vist, cels rogents, cels blaus, cels ennuvolats o de tempesta. Els van plasmar mitjançant pintura i donant èmfasi als colors i formes de la nostra atmosfera. Després, han treballat el paisatge de camp utilitzant la tècnica del puntillisme on a part de treballar la profunditat també van aprendre que amb paciència hi va haver pintors que van dedicar la seva vida al treball d'aquesta tècnica.

dimarts, 1 de desembre del 2015

EXPERIMENTEM AMB ELS SENTITS



A segon estem treballant el tema dels sentits, a Coneixement del Medi.  Hem tastat, olorant, tocant, veient i sentint diferents objectes i aliments. Els alumnes han anat passant per diferents racons. Han pogut descobrir que cada sentit ens dóna una informació diferent de cada producte.

dimecres, 25 de novembre del 2015

SORTIDA AL MÓN SANT BENET



El passat dijous dia 19 els alumnes de 2n van anar d'excursió al Mon Sant Benet. En arribar i després d'esmorzar van fer uns tallers relacionats amb l'alimentació. Uns van fer “l'esmorzar equilibrat” i els altres "el pa de l'abadia”. El nens i nenes van aprendre que és molt important fer un bon esmorzar que hi hagi cereals, làctics i fruita i també van manipular i preparar els aliments per menjar­-los després. Sortint van poder gaudir dels espais naturals que hi ha pels entorns i van poder jugar amb llibertat, tant abans com després de dinar.




dimarts, 24 de novembre del 2015

2n ES MEDEIX AMB P3

Aprofitant que a coneixement del medi fem el tema de cos, i per comprovar quant hem crescut des que érem petits, hem anat a les classes de P3 a fer una activitat. Cada alumne/a de segon ha treballat amb un nen/a de P3. Li ha mesurat la mà, el peu, la cintura, el braç, la cama i l’alçada. També els han pesat. D’aquesta manera han pogut veure que s’estan fent grans, que el seu cos canvia i que saben fer coses que abans no feien. Ha estat uns experiència molt agradable.

dimarts, 10 de novembre del 2015

CONÈIXER EL NOSTRE COS A 2n

El dia 21 d’octubre ens va venir a fer una classe de coneixement del medi la mare de la Meritxell Poch, de 2n.B.
La Maite és terapeuta corporal i ens va fer experimentar amb el nostre cos.
L'alumnat va poder comprovar com s’eixamplen els pulmons quan respirem, com els dits estan encongits amb les sabates posades i com es relaxa el peu quan no portem sabates, després de fer-se un massatge amb una nou.
Els alumnes van poder gaudir amb l’activitat proposada. Li agraïm la seva col·laboració.

dimarts, 3 de novembre del 2015

CELEBREM LA CASTANYADA

Divendres 30 d'ocubre a la tarda vam celebrar la castanyada. Tot l'alumnat d'infantil i primària ens vam reunir al pati i vam menjar castanyes tots plegats. L'alumnat de 6è molt ben disfressats de castanyers i castanyeres van repartir les castanyes i també ens van ajudar a pelar-les.

dijous, 8 d’octubre del 2015

LA FESTA MAJOR A 1r i 2n

Aquesta setmana a Visual i Plàstica hem treballat la Festa Major del nostre poble. L'alumnat de 1r han dibuixat la Godra, capgrossos, gegants, castellers i ho han fet amb tots els detalls. Per altra banda, l'alumnat de 2n ha fet les màscares de la Guisla i el Farallàs. Aquí podeu veure'ls mentre estaven treballant a l'aula.

dimarts, 15 de setembre del 2015

BENVINGUTS A CICLE INICIAL

Ahir vam començar el nou curs 2015 - 2016 i aquí podeu veure un recull de fotos de la benvinguda que vam fer al pati. Després, a la classe vam realitzar una activitat de cohesió de grup. L'alumnat va explicar les seves vacances, el que els hi agradava fer i en acabar donava una abraçada a un company/a per passar-li el torn i donar-li la benvinguda.

Dinàmica de la teranyina - 1r A from Escola Pia 2 on Vimeo.

Dinàmica de la teranyina - 2n A from Escola Pia 2 on Vimeo.

dijous, 18 de juny del 2015

ACOMIADEM EL CURS 2014 - 2015

Al llarg d'aquesta setmana l'alumnat de 1r i 2n han realitzat diverses activitats lúdiques ja que és l´última setmana de curs. Han jugat amb la sorra fent castells, s'han remullat amb els jocs d'aigua, han jugat a jocs de taula i han anat d'excursió a la Torre Marimon on van poder jugar amb pilotes, a saltar corda, entre altres jocs. A continuació podeu veure tot un recull de fotografies on veureu tot el que van fer. D'aquesta manera acomiadem el curs escolar 2014 - 2015 i us desitgem molt bones vacances d'estiu. Fins l'any que ve!


dijous, 14 de maig del 2015

FLORS DE G.O'KEEFFE

https://www.google.es/search?q=o%27keeffe&client=firefox-a&hs=AdX&rls=org.mozilla:ca:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=UEFTVe6CH4PX7AadpoH4Dw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=657L'alumnat de 2n està treballant les flors de l'autora Georgia O'Keeffe. Si feu click a la flor podreu veure un recull dels seus quadres. Podeu pintar aquestes flors:

http://naturalesa.dibuixos.cat/flors/una-rosa.html



dimecres, 6 de maig del 2015

SOLUCIÓ ENIGMA 5

QUANTS L'HAN RESOLT BÉ?



SÓC L'ENIGMÀTIC I ESTIC MOLT CONTENT JA QUE AQUESTA SETMANA
HEU ENCERTAT MOLTS NENS I NENES EL 5è ENIGMA










SOLUCIÓ:  La Mariona és la segona.  







Qui l'ha endevinat?




CARLA GARRIDO de 1r A
EDUARD VILARDELL de 1r A 
JÚLIA ZIGUIRI de 1r A
LAIA HERNAIZ de 1r A
 MARC PUIG de 1r A
URIEL SANCHEZ de 1r B
LAIA SÁNCHEZ de 1r C 
NINA CLAVERIA de 2n A
 BIEL FUGARDO de 2n B
LAIA REIG de 2nB
GENÍS IGLESIAS de 2nB
POL DOÑATE de 2n C

Aquí acaben els enigmes de Cicle Inicial del curs 2014 - 2015. Us esperem l'any que ve!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...