Un cop vam sortir del bosc
vam poder gaudir de la visita de la resta del museu de la ciència.
divendres, 27 de febrer del 2015
1r HA ANAT D'EXCURSIÓ AL COSMOCAIXA!
dijous, 26 de febrer del 2015
2n ANEM AL MERCAT!
Els alumnes han portat productes que es poden comprar en una botiga de
queviures. Han portat els productes marcats de casa amb el preu real aproximat.
Han jugat amb grups de tres, cada alumne tenia una funció que l'anaven canviant:
el comprador, el venedor i el vigilant de la moneda que era el que controlava que les operacions estiguessin ben fetes. Tot els nens i les nenes s'ho han passat molt bé comprant, calculant el preu i tornant canvi. Les mestres estem convençudes que aviat podran anar a comprar tot sols!
dimecres, 25 de febrer del 2015
2n HA ANAT D'EXCURSIÓ A MONTSERRAT!
El dimarts dia 17 els alumnes de 2n. vam anar d'excursió a Montserrat.
Primer a Monistrol, vam fer un taller sobre el funcionament del tren cremallera, després vam pujar fins a Montserrat amb el tren mentre gaudíem del paisatge.
També vam visitar el monestir i vam escoltar els escolans cantant.
Després de dinar vam tornar a baixar en cremallera i finalment cap a Caldes amb l'autobús.
Va ser un dia molt complet i interessant per ampliar i reforçar el tema que estem treballant sobre els mitjans de transport.
Primer a Monistrol, vam fer un taller sobre el funcionament del tren cremallera, després vam pujar fins a Montserrat amb el tren mentre gaudíem del paisatge.
També vam visitar el monestir i vam escoltar els escolans cantant.
Després de dinar vam tornar a baixar en cremallera i finalment cap a Caldes amb l'autobús.
Va ser un dia molt complet i interessant per ampliar i reforçar el tema que estem treballant sobre els mitjans de transport.
dijous, 19 de febrer del 2015
Ens retratem!
Durant aquest trimestre a 1r estem treballant el retrat i l'autoretrat ahir a l'Àrea de Visual i Plàstica l'alumnat es va convertir en petits pintors. Van retratar un company o companya. Durant les sessions anteriors, vam donar importància al treball de l'expressió, de la forma de la cara, de les parts que té la cara i de no dibuixar estereotips. És a dir, els ulls tenen una forma, estan formats per una nineta, unes pestanyes i no un cercle, entre altres aspectes. Aquí podeu veure el procés i cal dir que els models es van adonar que havien d'estar molt quiets perquè el company o companya els pogués dibuixar.
Etiquetes de comentaris:
1r,
Retrat,
Visual i Plàstica
dimecres, 11 de febrer del 2015
Ens disfressem!
El proper Divendres arriba Carnestoltes, i per rebre'l com cal els alumnes ja estan preparant les seves disfresses. Aquest any la temàtica és la fruita. Aquí podreu veure un recull d'imatges de la classe de Visual i Plàstica, on els alumnes dibuixen i pinten les disfresses que lluiran. I un cop la disfressa acabada, l'alumnat va sortir al pati de l'escola i allà va ballar "En Joan petit quan balla". Les famílies també ens van acompanyar.
Etiquetes de comentaris:
1r,
Carnestoltes,
Visual i Plàstica
dimecres, 10 de desembre del 2014
L’alumnat de 1r visita a Thermalia l’exposició ‘ESCALDÀRIUM, FESTA DEL FOC I L’AIGUA’
Com
cada any l'alumant de 1r va a visitar el museu Thermalia on realitza el
taller de gravat. Aquest novembre en motiu dels 20
anys de la festa de l'Escaldàrium, van realitzar l'activitat tot fent èmfasi a dita festa i dibuixant, en aquest cas, la Godra i un diable.
Etiquetes de comentaris:
1r,
Escaldàrium,
Thermalia,
Visual i Plàstica
dimecres, 26 de novembre del 2014
PIArt: Les sis columnes!
Imaginari:
“Els nostres ulls són capaços de captar
els colors però perquè això es produeixi és necessari que hi hagi llum. La llum
té el poder de provocar als ulls la sensació de color.”
Procés:
Van
partir de garrafes per tal de construir sis columnes, d’aquesta manera van
reutilitzar un material molt comú a les nostres llars. Tres columnes les van
pintar dels tres colors primaris i tres dels tres colors secundaris. Així amb
els tres colors primaris i els tres colors secundaris van poder realitzar el
cercle cromàtic. D’aquesta manera van descobrir que els tres colors primaris
eren el vermell magenta, el groc i el blau cian. I si els combinaven obtenien el
taronja, el verd i el violeta; anomenats els colors secundaris.
Finalment,
van decorar les columnes fetes de garrafes amb sèries de petits dibuixos, tot
creant una textura visual.
Inauguració
del PIArt:
El
dia 24 de novembre del 2014 vam inaugurar la Setmana Europea de Residus amb el
PIArt. L’alumnat va anar a penjar les columnes a les branques dels arbres, les
van col·locar en forma de cercle. D’aquesta manera, els visitants del PIArt van
poder experimentar les diverses
sensacions que el cercle els produïa.
Etiquetes de comentaris:
1r,
2n,
Visual i Plàstica
Subscriure's a:
Missatges (Atom)